Кошик
0
Список бажань

Гарантійні зобов'язання Freemium

Обмін або повернення товару в інтернет-магазині "Freemium" здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживача". Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки.

Для того, щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся в тому, що:

  1. Товар, який Ви бажаєте повернути, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д. Наприклад, на внутрішньому лічильнику телефона не повинно бути більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не повинно бути змінене.
  2. Товар повинен бути повністю укомплектований, а упаковка - цілісною. Всі ярлики і заводські плівки повинні бути збережені.

З іншого боку, Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не відповідає Вашим очікуванням щодо форми, габаритів, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний згідно призначення. Обмін товару належної якості здійснюється лише за умови, що він не був використаний, і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з товаром.

У разі, якщо Ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар, який, на Вашу думку, має неналежну якість, але при цьому відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару. Проте, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюються тільки за наявності висновку/акту сервісного центру, який є авторизованим виробником товару, і підтверджує, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обмін і повернення товару, придбаного через інтернет-магазин «Freemium», можливі через сервіс "Нова Пошта". Для цього заздалегідь зв'яжіться з нашим менеджером підтримки клієнтів за номером 0800 330 171 і узгодьте всі деталі. Вам буде відправлений шаблон заяви, який необхідно буде вкласти в відправлення разом з фіскальним чеком. Після розгляду Вашої заяви і огляду товару, якщо товар не має претензій і не був використаний, Вам повертаються кошти відповідно до фіскального чека.

Проте, якщо товар не відповідає вимогам Закону України "Про захист прав споживача" і був у використанні, має явні сліди експлуатації або істотні недоліки, викликані внаслідок його використання, клієнту буде надано офіційну відповідь на електронну пошту, а товар буде надісланий назад. Зверніть увагу, оплата за відправку або отримання товару здійснюється згідно тарифів перевізника, і ці витрати покладаються на клієнта.

Тривалість гарантії на товари

У нашому магазині «Freemium» ми надаємо різний термін гарантії в залежності від обраного товару. Кожен товар має свій визначений строк гарантії, який зазначений як в описі товару на нашому сайті, так і в чеку на покупку. Зазвичай гарантійний період коливається від 14 днів до 36 місяців, залежно від категорії товару та виробника.

Гарантія може надаватися як самим виробником товару, так і компанією «Freemium». Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон, який надається разом із товаром. Цей документ є важливим, оскільки він підтверджує Ваше право на гарантійне обслуговування.

Випадки, коли гарантія не надається

Слід зазначити, що існують обставини, коли гарантія може бути втрачена або не застосовується. Наприклад, наш сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

✔️ Були порушені гарантійні пломби.

✔️ Виявлено механічні пошкодження, що сталися через умисні дії покупця або третіх осіб.

✔️ Порушено правила використання товару.

✔️ Виконано несанкціонований ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, включаючи конструкцію і схему.

✔️ Серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, були змінені, стерті або пошкоджені.

✔️ Виявлені пошкодження, які виникли через потрапляння сторонніх предметів, рідин, речовин, комах або дією екстремальних температур всередині виробу.

Звертаємо Вашу увагу на те, що гарантійні випадки визначаються згідно із Законом України "Про захист прав споживача" та внутрішніми правилами нашого магазину. Всі гарантійні обов'язки виконуються відповідно до законодавства і ми завжди стараємося надати нашим клієнтам максимальний рівень обслуговування.

З питань сервісного обслуговування і повернення товару звертайтеся за номером підтримки клієнтів "Freemium" 0800 330 171 (щодня 10:00 - 19:00)